فروش لوازم جانبی کامپیوتر جذاب و جدید که زندگی شما را تغییر خواهند داد!
نوشته شده توسط : سیپاس

CES معروف ترین نمایشگاه محصولات الکترونیکی است که همه ساله در لاس ‌وگاس برگزار شد تا جدیدترین محصولات فناورانه را به دنیا معرفی کند. این نمایشگاه تدابیر امنیتی سختی دارد و کارگزان آن معتقدند همه ی افراد نباید از جدیدترین تکنولوژی ها بهره مند شوند؛ به همین دلیل در نمایشگاه CES امکان بازدید عمومی یا خرید و فروش لوازم جانبی کامپیوتر وجود ندارد. در این نمایشگاه هرسال عجیب ترین فناوری ها که ممکن است دیدن آن ها شما را به وجد آوردند، عرضه می شوند. اگرچه هرساله این نمایشگاه جذابیت های زیادی دارد اما محصولاتی که امسال در این نمایشگاه عرضه شدند بی نظیرتر از سال های قبل بودند. چند مورد از برترین تکنولوژی های این نمایشگاه را در زیر آوردیم.

  • دیوار هوشمندی سه بعدی سامسونگ

امسال نیز سامسونگ، نمایشگر فوق حرفه ای خود موسوم به دیوار را به نمایشگاه عرضه کرد. این نمایشگر بدون قاب است و شما می‌ توانید چندین نمونه از آن را به هم متصل کنید. سامسونگ اعلام کرده است به زودی این محصول در لیست فروش لوازم جانبی کامپیوتر قرار می گیرد. این نمایشگر از فناوری جدید MicroLED استفاده می کند.

  • مانیتوری که لوله می ‌شود

شرکت LG نیز امسال از مانیتوری رونمایی کرد که قابلیت تا شدن دارد. این نمایشگر را می ‌توان لوله کرد و در جعبه پایینش قرار داد. البته این محصول یک نسخه اولیه است و هنوز ال جی اجازه به عرضه آن برای خرید و فروش لوازم جانبی کامپیوتر را نداده است.

  • هدست واقعیت مجازی از پرفروش ترین لوازم جانبی کامپیوتر

با توجه به اقبال مردم به فناوری واقعیت مجازی و پیشرفت این فناوری، شرکت HTC از جدیدترین هدست خود در این نمایشگاه پرده برداری کرد. این محصول تصاویری با وضوح، کیفیت و گرافیک بالاتری می ‌سازد و از قابلیت هدفون ‌های یکپارچه بهره می ‌برد. ممکن است تا سال آینده این محصول در میان لیست خرید و فروش لوازم جانبی کامپیوتر قرار گیرد.

  • دستیار هوشمند ال‌ جی

شاید این دستیار هوشمند که در حال حاضر در برخی از نمایندگی های خرید و فروش لوازم جانبی کامپیوتر عرضه می شود، یکی از بهترین دستاوردهای موجود در نمایشگاه CES بود. این تکنولوژی اولین دستیار هوشمندی است که در کمک به انسان تنها به صدا بسنده نمی ‌کند و قابلیت ارتباط تصویری هم دارد. این دستیار هوشمند را می توانید از فروشگاه های فروش لوازم جانبی کامپیوتر تهیه و بعد از اتصال به کامپیوتر از آن استفاده کنید.

  • تراشه ای که فکر را می ‌خواند

یک فناوری بی نظیر است که تولیدکنندگان کاربردهای آن را فراتر از قدرت انسانی می دانند. این تراشه ممکن است تا 10 سال آینده هم به نمایندگی های خرید و فروش لوازم جانبی کامپیوتر برای تحویل به مردم داده نشود؛ چرا که هنوز عیب های زیادی دارد که باید برطرف شوند؛ اما چیزی که آن را بی نظیر کرده است، این بود که توانست چندین فکر را به طور همزمان پردازش کند.

  • خانه هوشمند سامسونگ

سامسونگ نرم افزاری موسوم به اشیا هوشمند ارائه کرده است که بسیاری از وسایل هوشمند منزل را توسط دستیار هوشمند صوتی به هم وصل می ‌کند. شما با استفاده از این فناوری می توانید زمانی که در رختخواب هستید، تمامی لوازم خانه را کنترل کنید. سامسونگ وعده عرضه این محصول به نمایندگی های فروش لوازم جانبی کامپیوتر برای خرید عمومی تا سال آینده داده را است. اما اخبار جدید، خبر از تاخیر روند عرضه می دهند.

  • کوچکترین حافظه 1 ترابایتی دنیا در میان لوازم جانبی کامپیوتر

برند سن‌ دیسک از اولین حافظه یک ترابایتی چند میلی دنیا پرده برداری کرد. این محصول ابعادی در حدود 3 تا 7 میلی متر دارد. این کارت حافظه هم اکنون در لیست فروش لوازم جانبی کامپیوتر این شرکت قرار دارد و تا چندماه آینده امکان پیش فروش آن فراهم خواهد شد.

  • کامپیوتر بند انگشتی چهار هسته‌ ای

شرکت اینتل با رایانه استثنایی که ادیسون نام دارد و می توان آن را بر روی انواع و اقسام وسایل الکترونیک نصب کرد، در نمایشگاه حاضر شد. اینتل سرعت این محصول بی نظیر توصیف کرده است و اعلام نموده تا 5 سال آینده این محصول در نمایندگی ها فروش لوازم جانبی کامپیوتر انحصاری خود شرکت عرضه خواهند شد.





:: برچسب‌ها: لوازم جانبی کامپیوتر , خرید لوازم جانبی کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: